2013. augusztus 30., péntek

38.rész

 Előkerestem egy zacskó pattogatott kukoricát és bedobtam a mikróba. Még mindig dudorásztam mikor valaki megfogta a derekamat. Reflexből megfordultam és Niallal találtam magam szemben. Ajkait az enyéimnek nyomta mielőtt megszólalhattam volna.
- Ti meg mi a francot csináltok?- Niallt eltoltam magamtól és az ajtó felé néztem.
Zayn állt az ajtóban. Megrémülve álltam. Niall is Zayn felé fordult.
- Zayn kérlek egy szót se szólj.- mondta Niall én pedig már majdnem sírtam.
- Haver az egyik legjobb barátod csaját kaptad le az előbb! Ebből tudod mekkora balhé lesz? Nicol te meg, hogy vagy képes megcsalni Harryt?- megszólalni sem mertem annyira féltem.
Remegtem egész testemben és a bűntudat kezdett előtörni. Niall csak mellettem állt és engem nézett. Megfogta a kezemet és összekulcsolta az ujjainkat, de én azonnal kirántottam és elfutottam. Az ajtót kitépve a helyéről rohantam. Sírva futottam az egész városon át míg nem valahogy egy parkba jutottam ki. Leültem egy fa alá és sírtam. Miért kellett Niallnek ezt csinálnia? Miért sírok, hisz én nem érzek iránta semmit? Vagy még is? A francba is. Niall miért?!
Én szerencsémre esni kezdett az eső is.
- Ó hogy az a...- felkeltem a fa alól és sétálni kezdtem.
Fogalmam sincs, hogy merre vagyok és már sötétedni is kezdett. Szétáztam, fáztam és fáradt is vagyok és kezdek éhes is lenni, de hol vagyok? Teljesen ismeretlen utcákon járok. Sötét és ijesztő. Végre elállt az eső. Csak sétáltam és sétáltam.
- Nicol?- a hátam mögül jött a hang ezért megfordultam.
- Niall?- rácsodálkoztam, hogy került ide.
- Igen. Téged kerestelek. Kérlek bocsáss meg. Nem akartam....- nem engedtem befejezni a mondatát megcsókoltam.
Valami furcsát éreztem. Lepkéket éreztem a hasamba. Felmelegített ez a csók. Átkaroltam Niall nyakát és olyan közel húztam magamhoz ahogy csak tudtam. Szívem hevesen vert és nem akartam elengedni Niallt, de a levegő hiány miatt elváltak ajkaink és homlokainkat egymásnak döntöttük.
- Ez most?- kezdett bele Niall.
- Ne, ne mondj semmit. Ez csak annyi, hogy több vagy nekem mint barát, de el kell fogadnod, hogy én Harrybe vagyok szerelmes.- mondom.
Niall megértően bólintott és átkarolt. Átfogtam a derekát és mellkasának döntöttem a fejemet. Hallottam gyors szívverését.
***
Szétfagyva tértünk vissza a fiúk házába Harry izgatottan pattant elém mikor beléptem a házba. Meglepődve nézek rá és már mondani akartam, de ő gyorsabb volt.
- Nicol hol voltál? Kincsem miért mentél el? Te sírtál?- azonnal megölelt én pedig habozva öleltem vissza.
- Kicsit sétálni mentem, mert rossz hírt kaptam. Kirúgtak a suliból, mert túl sok volt a hiányzásom.- hazudtam.
Zayn állt Harry mögött és úgy nézett rám, mint aki nyomban megöl a nézésével. Annyira rosszul éreztem magam. Harry kicsit eltolt magától.
- Te tiszta vizes vagy. Gyere adok neked száraz ruhát.- mondta Harry.
- Ő... Nem kell. Én most megyek.- mondom és megfordulok.
- Nem nem mész sehova.- Harry visszahúz és hátulról megölel.
- Hagyd hagy menjen. Biztos fontos találkozója van.- vágta hozzám Zayn.
Harry hátra fordult és kérdőn nézett Zaynre. Lelkiismeret furdalással néztem Harry értetlen arcát. Niall kapkodva futott fel a szobájába. Mindenki utána nézett csak Zayn és én nem. Egymást néztük. Könyörgően pillantottam rá. Zayn csak megrázta a fejét és elment. Louis és Liam is visszavonult így kettesben maradtunk Harryvel. Megfogta a kezemet és a szívére tette.
- Többet ne csinálj ilyet. Majdnem szívrohamot kaptam mikor Zayn azt mondta, hogy se szó se beszéd elrohantál. Szeretlek és nekem mindent elmondhatsz.- leheli a számra és megcsókol.
Egy könnycsepp gördül végig az arcomon. Zayn nem mondta el neki. Annyira szarul érzem magam. Szeretem Harryt, de nem tudom mit érzek Niall iránt. Talán többet, mint barátság, de kevesebbet, mint szerelmet. Harry észrevette, hogy nagyon rosszul érzem magam.
- Harry én is szeretlek. Gyere.- megfogtam a kezét és a szobája felé húztam.
Harryt szeretem. Nem Niallt. Senki nem választhat szét minket. Bevezettem Harryt a szobájába és magunkra zártam az ajtót. Megkerestem a távirányítót és kikapcsoltam a tv-t. Harryhez fordulok. Megcsókolom és megfogom az arcát.
- Szeretlek ezt sose feledd. Érted, szeretlek. Te voltál az első igazi szerelmem. Te voltál az első igazi barátom. Te voltál sok mindenben az első.- mondom és újra megcsókolom.
- Én is szeretlek. Te is elég sok mindenben voltál az első. Így szeretném, ha hozzám jönnél. Én már nem szeretnék senki másba szerelmes lenni csak beléd. Veled szeretném leélni a hátralévő életemet.- Harry térdre ereszkedik és kutatni kezd a zsebébe.
Egy pici piros dobozt vett elő. felnézett rám és nyelt egy nagyot.
- Nicol Smith, én gyönyörű szerelmem. Egyetlen lány a szívemben. Hozzám jössz?
Lélegzetem megállt és nem tudtam megszólalni. Könnyek kezdtek el folyni a szememből. Nem tudtam válaszolni csak bólogattam. Harry remegő kézzel nyúl az enyém felé és ráhúzza az ujjamra a gyűrűt. Elképesztően boldog lettem és elfelejtettem mindent. Harry örömében felkapott és megpörgetett. felsikítottam a reakciójára. Meglepett, de jólesett.
- Szeretlek. Most és mindörökké.- mondja és letesz.
- Én is.- feleltem és megcsókoltam
Harry felkap én  pedig a dereka köré fonom a lábam. Istenem el sem hiszem, hogy Harryvel jegyben járunk. Elég furán is hangzik. De szeretem és ő is szeret engem. Harry óvatosan letesz az ágyra és elkezd levetkőztetni.
- Szeretlek.- mondta minden megszabadított ruhadarab után.
- A ruhát vagy engem.- viccelődtem.
- Téged.- mosolygott és megcsókolt.
- HARRY!!!- hallottam az ajtó mögül Louis és már nem csak hallottuk hanem láttuk is- Harry remélem összepakoltál, mert mennünk kell. Most hívott Paul, hogy ma kell elindulnunk. Vagyis most.- mondta sietősen.
- Hogy az a... LOUIS TŰNÉS KI A SZOBÁMBÓL!!!- Harry idegesen tűnik el és majdnem nekimegy Louisnak.
Utána kell ugranom, hogy semmi kárt ne tegyen a barátjában. lefogom és közéjük állok.
- Harry normális vagy?- kérdezem és leültetem az ágyra.
- Engedj el.- mondja halkan, de fenyegetően Harry- Nem akarlak bántani úgyhogy engedj el.
- Nem, mert akkor valaki mást fogsz azt pedig nem szeretném. Csak akkor állok odébb, ha lenyugszol. Louis tíz perc és Harry lent lesz.- mondom és az ingem felé nyúlok.
- Oké. Bocs a zavarásért.- lehajtott fejjel megy ki a szobából és én Harry felé fordulok.
- Harry eszednél vagy? Majdnem megütötted a legjobb barátodat.- mondom és Harry rezzenéstelen arcára nézek.
- Nem tudom mi ütött belém. Sajnálom.- mondja és közelebb húz magához- Te híztál? Van egy kis pocid.- mondja nevetve én pedig szégyenlősen eltakarom az ingemmel- Ne, ne nagyon cuki.
Elmosolyodok és beletúrok göndör hajába. Fölé hajolok és megpuszilom a feje búbját. Beszívom az illatát és elmerülök enne. Elmegy, de el kell engednem. Tudom, hogy visszajön és, hogy szeret. Ezt sokféle képen bizonyította már nekem most például a gyűrűvel. Visszatérek gondolataimból és eltávolodok Harrytől.
- Na keressük meg a táskáidat.- mondom ő pedig már fel is állt az ágyról.
Amíg ő a szekrényébe kutatott én addig felöltöztem és elővettem neki pár ruhát. Sorban teltek a bőröndök. Egyre jobban elszomorodtam. Ezt Harry is észrevettem.
- Ne kérlek ne sírj. Vissza jövök. Beszélünk minden nap csak ne sírj. Hallod.- az ő hangja is megremegett.
Próbáltam magam tartani, de tudtam ha elmennek akkor én egy egész éjszakét átbőgök. Harry magához húzott és jó szorosan megölelt. Éreztem minden szívdobbanását.
- Ez a szív csak érted dobog.- lehelte ajkaimra és megcsókolt.
- Srácok.- Niall hangját hallottam meg.
Nem törődtünk vele folytattuk amit elkezdtünk. Éreztem Niall elkeseredettségét, de muszáj elfogadnia, hogy én Harryt szeretem.
- Na mindent bepakoltál?- kérdezem és körbenézek.
- Nem. Téged hova tehetlek be?- kérdezi és újra karjaiba von.
- A szívedbe.- mondom és megérintem a mellkasát.
- Ott már rég benne laksz.- feleli és nyakamba csókol.
- Na indulj, mert lekésitek a repülőt.- mondom és próbálom elrejteni a könnyeim.
Harry elenged és megfogja a táskáit. Lemegyünk és látom, hogy minden barátnő itt van. Mindenkinél van egy táska. Kérdőn néznek rám, de én csak könnyes szemekkel megrázom a fejem.
- Jaj ne, ne sírj. Nicol.- Harry könyörög nekem én pedig már nem bírok érzelmeimmel.
Potyogni kezdenek a könnyeim. Elfordulok mindenkitől, hogy ne lássam őket, de ők mind egyszerre próbálnak vigasztalni. Harry maga felé fordít és mellkasához szorít. Beszívom illatát és még jobban elkezdek sírni. Harry csókjaival próbál vigasztalni.
- Karácsonykor találkozunk.- mondja é megsimítja az arcomat.
Bólintok és letörlöm könnyeim. A többiekhez fordulok és mindenkit sorban megölelek. Utálok búcsúzkodni. Niall maradt utoljára. Odalépek hozzá és belenézek fátyolos kék szemeibe. Megfogja a kezeimet és az eddigi kis mosoly is lefagyott az arcáról. Kezemre néz és a gyűrűt kezdi el piszkálni.
- Ti? Harry megkért?- mindenki egyszerre fordul felén és azonnal ujjongás tört ki.
Nem foglalkozok a mögöttem zajongó tömeggel Niall szemébe nézek és egy "Bocsánatot" tátogok. Niall csak megrázza a fejét és egy erőltetett mosolyt nyújt nekem. Megölelem.
- Szeretem és téged is, de őt jobban.- mondom és egy baráti puszit nyomok az arcára.
Niall kicsit távolabb tolt magától és felvette a kabátját meg a táskáit és kiviharzott. Zayn utána ment de előtte gratulált nekünk. Harryhez léptem és valami mosolyt erőltettem.
- Na menjünk, mert elkésünk.- szakította meg Liam a nagy csöndet ami körénk telepedett.
***
Kint a reptéren még váltottunk egy búcsúcsókot Harryvel aztán útjára engedtem. Zayn csak mereven nézett engem. Beszélnem kell vele. Odamentem hozzá és kicsit nyugisabb helyre mentünk.
- Niall nagyon kivan akadva. Beszélned kéne vele.- mondta és rámutat Niallre.
A sarokban kuporgott és a telefonját babrálta. Egy pillanatra felkapta a fejét és észrevette, hogy nézzük ezért hátat fordított nekünk.
- Oké.-mondom és odasietek hozzá, de ahogy Niall észrevette, hogy közeledek felé elment.
Nem adtam fel követtem. Egy teljesen üres folyosóra jutottunk.
-Niall!- kiabáltam utána.
- Mit akarsz?- kérdezi és felém fordul.
- Azt hogy sajnálom.
- Mit? Azt, hogy nem engem szeretsz, hanem Harryt. Nem kell. Elfogadom oké. Örülök, hogy boldogok vagytok, de szeretlek és ezt neked kell elfogadnod.- mondja és magához von.
 Köszönöm, hogy elolvastátok írjátok meg véleményeiteket és hozom a részt. :D

3 megjegyzés: